Roses De Chloe


Bulgaristan dönüşünde Duty Free de çılgınca parfümleri denerken tanıştım Roses De Chloe ile.
Hayatım boyunca kullanabileceğim, hiç bıkmayacağım bir koku olduğuna o kadar emindim ki.

Kesinlikle ağır olmayan, inanılmaz fresh bir gül ve çiçek kokusu..


Makyaj üzerine veya parfüm üzerine yazan bir blog değilim :)
Şimdi Roses De Chloe'nin alt notalarında odunsuluk, üst notalarında amber felan diyemeyeceğim :)
Diyebileceğim tek şey; kokladım ve bayıldım :)

Escada Joyful ve Roses De Chloe arasında kaldım aslında ilk olarak.
Ama gül kokusunun bir nebze daha baskınlığı ve freshliği nedeniyle Chloe'yi seçtim.

Kullanmaya başladıktan sonra ise tamamen hayal kırıklığı oldu benim için.
İlk gün o bileğimden çıkmayan, kokladıkça daha çok koklattıran koku nereye kayboldu bende anlamadım.

Tenime sıkmayı da kıyafetlerime sıkmayı da denedim.
Lakin olmadı işte.
Baharatlı yemekler tüketiyor olmamın etkisi, tenimin etkisi muhakkak vardır.
Ama yine de kalıcılık konusunda benim gözümde sınıfta kaldı.
Evden çıkarken sıkmama rağmen, asansöre bindiğimde eşimin neredeyse hiç duyamayacağı kadar sınıfta kaldı hemde.

Kalıcılık konusunda yeterli olsaydı imza parfümüm olabilirdi oysa.
Kısmet :)