Lavender Çay Fincanı - Bernardo


Çeyiz sürecinde bir o mağazaya, bir bu mağazaya, bir o internet sitesine, bir bu internet sitesine sardırdığım doğrudur! :)
Günlerce kemik tozu tabakların özellikleri, sir altı desenlerin tercih edilmesinin sebepleri gibi gibi konuları araştırdım durdum :)
Rüyalarıma giren çatallar oldu benim :):):)
Eşimle birlikte aldık her bir parçayı :)
Oda çok meraklıydı, o bornozların bambu kalitesinden tutun da tavalarımın çizilmemesi için tercih ettiğimiz kepçelere kadar birlikte seçtik :)

İnanılmaz günlerdi!
Ah çok mutluyduk!

Ben henüz bir çay takımını beğenip alırken, bir dahakine şunu alayım diye plan yapıyordum :)
Gönlüm bi başkasına daha kayıyordu :)


Derken evlendik ve göz koyduğum bu fincanlarda bir vesile ile benim oldu! :)



Kahve içerken, çay içerken kullanmaktan





 büyük keyif alıyorum.



Deseni sizce de çok zarif değil mi?

Bernardo sen çok yaşa!

:)