Hadi İnşallah Filmi




Kış günleri geldi çattı yine.
Zaman o kadar hızlı akıyor ki yetişemiyorum..
Kafamda o kadar çok yapmak istediğim şey var ki!

Havalar soğuk olunca kendimizi avm de o mağazada bu mağaza da buluyoruz çoğu zaman :)
Birşey almayalım diye gidilen günlerin sonunda bir dünya alış veriş yapmış oluyoruz :)
Şikayet ediyorum sandınız değil mi?
Aksine çok mutluyum!
İşte böyle günlerden birinde tabiki de Hadi İnşallah'a gittik :)



Filmin başrollerinde Büşra Pekin ve Murat Boz var.
Evet Murat Boz'un oyuncu olmaması






nedeniyle acaba nasıl olacak ki diye düşünmüştüm.
Çok başarılı bir oyuncu olduğunu söyleyemesem de bence Murat Boz filmde sırıtmıyor :)
Ben popüler bi popçuyum, oyunculuk neyime havası vermiyor daha doğrusu :)
Pekmez rolüne tam oturmuş bence.
Yakışıklı, beyefendi, aklı selim :)
Büşra Pekin'i ise pek sevmezdim, lakin Pucca'nın kitaplarını genel olarak sevdiğimden midir bilmem, kıza ısındım :)
Pucca keşke kendin kendini oynasaydın demeden edemiyorum amaaa!

Film boyunca çok çok, aşırı aşırı güldük biz :)
Çok eğlenceli idi bence.
Özellikle kız kıza gidilebilecek bir film olarak bir yerlere not etmek gerek!

Avm'lerde kahve öncesi veya sonrası gidilen sinemalar!

Sizi seviyorum!