Pazartesi Sabahı



Yaklaşık 10 günlük bir 'Kasım'da Aşk Başkadır' tatilinden sonra yine iş başındayım :)
Ve sanıyorum ki ilk defa bir tatil sonrası bu kadar enerjik bu kadar huzurlu geldim işe :)
Sendromdan eser yok :)
Bu vaziyetler hayra alamet değil şarkısını söylemenin tam vakti sanıyorum ki :)

Tam tersine Hande Yener içimden;
'Tavan bile tutamıyordu seni halbuki, uçuyordun göklerdeeee' diyor :)
Evet yol boyunca radyoda bu şarkı çıktığında, camları sonuna kadar açıp, müzik en yüksek tonda bağıra bağıra bu şarkıyı söylediğimiz doğrudur. :)
Çünkü tavan bile tutamıyorduuuu :)
İliklerinize özgürlük doluyor gibi oluyor.
Parasailing yaptığımızda hissettiğimize çok yakın bir duygu bu.



Parasailing 2013 Mayıs ayından.
Balayından!
Rüya gibi günlerden!


Aslında şu an bu yazıyı neden yazıyorum bilmiyorum.
Bu konunun sonu nereye gidecek onu da bilmiyorum. :)
Bildiğim tek şey tatil dönüşü hissettiğim bu duyguların anı olarak birikmesi.
Bir yerlerde not olarak kalması.
Yıllar sonra bile baktığımda yüzümde aptal bir gülümseme olması.





Ekim,Kasım geldi aman soğuktur şimdi dememeli asla..
Hayatı ıskalıyoruz.
Hızlı yaşıyoruz.
Birşeyler için geç kalmayalım diye düşünürken acele varıyoruz istediğimiz yere.
Oysa görmeli, gezmeli, dinlemeli insan.
Hİç bilmediği bi manzaraya bakmalı.
Hiç tanımadığı insanlarla dolu bir şehirde adım adım dolaşmalı.
En çok da sevmeli!
Çok çok sevmeli!
Tarihe bi not düşelim bugünden hatıra.
Her gün yeniden aşık olunan,
Her gün muhabbetine yeniden başlanıyor gibi sevilen,
Kilometrelerce yolu teperken bir an bile sıkılmadığınız biri muhakkak olmalı!



Nereleri gezdiğim, gördüğüm ise bir başka bir yazının konusu.


Ben mutluluktan bir mutluluk daha çalmak için gitmeliyim!
Hemen!
Şimdi!


:)