Bez Pasta Nasıl Yapılır?




26.09.2014 günü ben teyze oldum :)
Minnacık bir bebek katıldı benim çok sevdiğim bir dostumun ailesine :)
Aynı zamanlarda evlenmiştik aslında.
Hamileyim dediğinde karmakarışık duygular hissetmiştim.
Henüz 14 yaşında aynı sıraları, aynı yatakhaneyi, aynı dertleri, aynı sevinçleri paylaşmaya başladığımızda bugünleri hayal dahi edemezdim.
Sonra büyüdük, şimdi eşlerimiz olan o zamanki sevgililerimiz girdi hayatımıza.
Yine aynı dertler, aynı sevinçler..
Derken okul bitti sonunda :)
Haydi nişanlanacağız, dur çeyiz alalım, bak gelinlik modelim bu olsa nasıl olur, aaa dantel olarak hangisi sence diye giden sohbetlerimiz oldu.
Biz evde doğru düzgün yemek yapamıyoruz, hayatımız düzensiz, bu temizlik nasıl yetişecek,
Ah evlilik ne güzel! :)
İlk ramazanda iftara birilerini alsak mı, cesaretim yok ki derkeeen birden 'ben hamileyim' dedi :)
Ve burada yollarımız ayrıldı işte :) :)
Sonra bir de baktım ki 9 ay bitmek üzere..

Ona farklı ve güzel bir hediye vermek istedim bu yüzden.
El emeği olsun istedim.
Ve bu bez pasta çıktı ortaya :)





Nasıl yaptığımı sroacak olursanız ise çok basit :)



Bez pasta yapılışı;

İstediğiniz bir marka bebek bezi(44 adet kullandım)
Paket lastiği
Katlı kek servisliği
Renkli kurdela
Tül
Süsler
Hediye eklemek isterseniz hediye



Öncelikle bezleri rulo haline getirdim. Rulu haline gelen bezlerin üzerine paket lastiğini geçirdim ki rulolar bozulmasın.
Roluları katlı servise dizdim.
Çevresinden kurdela yardımı ile sardım. Bu sayede rulolar bütün haline gelmiş oldu.
En üstüne mama önlüğü ve sütlaç koydum. ( Hediye ne alabilirim ki diye bakarken sütlacı görünce çok şaşırdım :) Ve çok sevdim :) Sütlaç seçmemin sebebi bu :) )
Bir de göz yakmayan şampuanımızı ekledim.
Bunları da kurdela ile süsleyip katlı servisliğe yerleştirdim.
En dışından tül ile sardım.
Tülü tepeden kurdela yardımı ile bağladım.
Aralara değişik süsler ve nazar boncukları da ekledim :)


İşteeee bez pastamız hazır! :)

Minnacık şeyleri süslemek inanılmaz keyif verdi bana.
Renk seçimlerini tamamen mavide yapabilirsiniz.
Ben bebek mavisini çok sevdiğim için tercih ettim.
Hatta bu ton kurdela için baya bi dolaşmış olabilirim :)

Ama hem eşim, hem arkadaşlarım çok beğendi.

Haliyle bende çok mutlu oldum :)


Sosyal mesajımızı verip kapatalım o zaman; 'Mutlu olmak için mutlu et.'

Salı gününden kucak dolusu umutlar!