Mado - Çukurambar - Ankara

Eğer Ankara'da yaşıyorsanız gidebileceğiniz yerler sınırlıdır haliyle.
Temiz hava almak için gittiğiniz bir deniz kenarınız yoktur mesela.
Yada gezeceğiniz tarih kokan camiler, anıtlar pek yoktur.
Huzur bulunacak yer de nadirdir hatta.
Belki bi Eymir bu kapsamda sayılabilir.
Bu nedenle dışarıya çıkmak kavramı mekanlardan ibaret olur.
Evimize yakın olduğu için de bu muhit genellikle Çukurambar'dır bizim için.
Çukurambar Mado ise sanıyorum ki en çok tercih ettiğimiz yer.
Açıkçası tercih ediyor oluşumuzun pek çok nedeni var.
Ve bizce Çukurambar şubesi her türlü kalite açısından Ankaradaki diğer Madolara göre çok farklı.
Mekanın ilk artısı binasından geliyor zaten.
Çok katlı oluşu ve ferahlığı kaydadeğer.
İnsanlar sıkış tepiş,üst üste oturuyor gibi değiller.
Diğer Madolar, ki özellikle Meşrutiyet şubesi, çok küçük. Ve bu küçüklüğe çok fazla masa sığdırılmaya çalışılmış.
Ayrıca mekanın çalışanlarının özellikle seçildiği belli.
Çalışanlar oldukça seviyeli ama ilgililer.
Zira benim için garsonlar çok önemli.
Bazı mekanlardaki gibi gereksiz laubalilik yapan veya gereksiz soğukluk yapan personellerden değiller.
Bu Mado'nun sunumlarını ise çok beğeniyorum.






Kahvesi de oldukça taze.
Gerçi ben kahve konusunda işi gerçekten kahve olanlardan kahve içmeyi daha çok tercih ediyorum.

Ama yine de başarılı.
Hele ki Ziya Gökalp şubesinde kahvenin sunumsal hiçbir değerinin yanısıra, yarısının tabağına dökülmüş ve bu fark edilmiş olmasına rağmen kendiliğinden değiştirilmemiş olmasını düşününce Çukurambar şubesi bi harika diyebilirim.
Ve evet, bence en başarısız şubesi Ziya Gökalp şubesi.







Mado'yu kahvaltı için de sıkça tercih ediyoruz.
Açıkçası köy kahvaltısı olan menüsü gayet iyi iken aşağıda gördüğünüz klasik kahvaltısı bence çok yetersiz kalıyor. Açık büfe kahvaltısı ise gerçekten çok iyi.






Yemekleri ise bence biraz sınırlı.
Ama sınırlı olarak yaptıkları kebaplarının da hakkını verdikleri muhakkak.
Onlardan da resim paylaşmak isterdim ama çekmediğimi fark ettim.
Mado'nun yukarıda gördüğünüz baklavaları ve tabiki dondurmaları ise oldukça lezzetli.
Ayrıca Çukurambar Mado'nun üst katında farklı organizasyonlar için ayrılmış odaları var.
Ve bu odalarda bir doğum gününe katıldım.
Hem sakin, hem nezihti.

Ben Çukurambar Mado'yu genel olarak seviyorum ve tavsiye ediyorum.
Sadece zaman zaman fiyat açıısndan pahalı olduğunu söyleyebilirim.
Çalışanlar olarak tercih etsek de öğrencilere hitap eden bir yer olmadığı ise kesin.