Çatlak Kurabiye







Hafta sonu çok keyifli bir denemeye imza attım. Aslında bizim evde kurabiye ve türevleri, hatta hamur işi ve türevleri pek tutulmaz. Eşim neden bilmem, kek pasta börek sevmez. Nadiren yapılan bu çeşitler de hep yenilmediği için elimizde kalır. Ama ben ısrarla yapmaya devam ederim :) Çünkü yemesinden çok yapmasından zevk alıyorum :)

İşte yine böyle bir gün, bir tarif denemek istedim. Ve bu da tabi ki kakaolu bir lezzet oldu.

Açıkçası çok başarılı olduğumu söyleyemeyeceğim. Çünkü tahmin ediyorum ki; kurabiye yaparken hep yaptığım gibi ununu az koydum. Olsun incecik biscolata gibi olan kurabiyelerimi kahvenin yanında yemek çok güzeldi.

Üstelik görüntü olarak da benden tam not aldı :)

Tarif için internette pek çok siteden yararlanabilirsiniz. Ve dilerim siz tam olarak başarırsınız :)