Gün sofrası

2015'in Ocak ayı bitti bile.
Merhaba Şubat!
Şubat ayına bol resimli bir sofra ile başlayalım dedim.

Misafirleri çok seviyorum!

Hele hele misafir sofrası hazırlamak, en sevdiğimden! :)

İşte böyle bir gün de yeni gelin Elif, iş arkadaşlarına kendince bir yeni gelin sofrası kurdu;







Açık büfe gün sisteminin çok mantıklı olduğunu düşünüyorum..
Herkes istediğinden istediği kadar ve istediği zaman alma özgülüğüne sahip :)
Üstelik ev sahibi açısından da çay servisi dışında bir telaşe kalmamış oluyor.




İkea'nın saksıları her eve lazım, değil mi? :)




Minik yıldızlarıma çocuk misafirlerim bayıldı :)
Elif abla, Elif abla bunu da alabilir miyiz? :)




Beni tanıyan herkes kısır aşkımı bilir.
Kısırı kalp olarak servis etmemin başka bir açıklaması olamaz :)


,

Bu kedidili pastayı yapmak uzun zamandır aklımda idi :)
Ama kedi dillerini nescafeye fazla batırmışım sanıyorum ki :)
Sağdan soldan pörsümüş gibiler :)
Görmeyiverin :)
Yemek blogu değiliz nihayetinde :)
Tantitoni kek standı ile servis ettim.
Pembe puantiyelerine bayılıyorum!




Ve tabi ki sofraların olmazsa olmazı; sarma!




Son olarak da kardeşimin her seferinde yaptığı ve bizim bayıldığımız yalancı eti puf!
İlk defa denedim, ama başarılı oldu galiba :)
Çok beğenildi, çok hafif dediler :)

Zaman buldukça tariflerini paylaşacağım muhakkak.

Yeni haftaya ve yeni güne yemeklerle başladık, sonumuz hayrolsun :):):)