Dr. Oetker Havuçlu Kek Yapalım


Ankara'da nasıl bir kar var, nasıl bir kar havası var anlatılmaz..

En çok da böyle günlerde yataktan çıkmak istemiyor insan :)

Sıcacık yatak o kadar cazipken, keşmekeş olan trafiğe girmek yoruyor insanı..

Ve karlı kış günleri denildiğinde aklıma en çok da kek, kahve, battaniye üçlüsü gelir..






Bugün uyandığımda ne olsun isterdim diye düşündüğümde kek dedim, geçen gün denediğim ve bayıldığım havuçlu kek! :)

Dr. Oetker'in bir kaç ufak karışımını denemiştim aslında daha önce.

Ama havuçlu kekine bayıldım! :)

Üstelik yapımı da oldukça kolay.

Öncelikle alt üst pişirme 160 dereceye fırınımızı ayarlıyoruz ki ısınsın :)

Kutunun içerisinden üç ayrı paket halinde un karışımı, havuç parçacıkları ve pudra şekeri çıkıyor.

Arkasında da ayrıntılı yazılı olduğu üzere, 3 yumurtayı, sütü ve yağı ekledikten sonra mikser yardımıyla çırpıyoruz.

Üzerine havuç parçacıklarını ilave ettikten sonra, ben havuçlu keki cevizli sevdiğim için bolca ceviz parçaları da ilave ettim.

Hatta isteğe bağlı olmakla birlikte kuru üzüm de eklediğinizdeee 'Mamma miaaa!' :)

İşte kekimiz oldu da bittiiiii :)

Kar yağarken evde olanlara ithaf ediyorum bu yazımı :)

Bol keyifler!