Delta Macera Sports & Cafe - Eymir - Ankara



Eymir hafta sonları kesinlikle değerlendirilmesi gereken bir yer..

Özellikle ilkbahar ve sonbahar aylarında benim için en ön sıralarda sayılabilir.
Çünkü; hafta içi beton yığınları arasında sıkışıp kalan çalışanlar için yeşillik görmek ne kadar da güzel oluyor bir bilseniz..

Hele ilkbahar aylarında Eymir'in ağaçlarından toplanan çağlaların tadına doyamazsınız!

İşte böyle bir gün Eymir Delta  Macera Sports & Cafe' de gözleme yiyerek başladık güne..









Delta Macera Sports & Cafe'nin iç mekanını da gezdim tabi..
Cafe dekorasyonlarını ve sunumlarını incelemek, benim işim azizim! :)



Bu şark odası gibi döşenen oda da isterseniz kahvaltınızı yapabilirsiniz, isterseniz arkadaşlarınızla organizasyonlar da yapabilirsiniz..

Delta Macera Sports & Cafe villa gibi bir ev şeklinde.
Bahçesinde de kahvaltı yapabiliyorsunuz.
Benim kadrajımdan olmasa da bu da genel görünümü;





Sonra tabi ki de bisiklet seçebilmek için bahçeye çıktık..
Bahçedeki bu bisikleti çokça sevdim!





Bisiklet seçimi için pek çok farklı seçenek vardı :)
Hatta eşimle önce ikili bisikleti denedik :)
Hatta bir de videomuz var, kullanırken o kadar çok güldüm ki, pedal çeviremez hale geldim sonunda :)

Bakın bu bisiklet kategorisinde bile değil bence :)



Ayrıca belirtmeliyim ki Delta Macera Sports & Cafe' den kiraladığınız bisikletler diğer bisiklet kiralayan yerlerin bisikletlerine göre çok daha kaliteli.
Bisikletten anlayan bir babaya sahip olduğum için, gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim.

Ve tabi ki bizde bisikletimizi seçtik;



Günün sonunda da yorgunluğumuzu alsın, manzaraya bir kez daha bakalım diye güzel demleme bir çay içtik..
Çayın yanındaki kurabiyenin küçüklüğüne bakmayın, enfesti!





Elif'in dünyasından tatlı bir haftasonu!