Bonapple


Ankara'da Paris'i buldum diye Snapchatte paylaştığım Bonapple ı bloguma da taşımak istedim.
Bonapple sakinliği yakalayabilmek, kurabiye kokusunu içime çekebilmek için gittiğim bir yer.



Yerimi seçip oturuyorum.
Henüz saat 12.15.

Dış kapısı kapandığında Türkiye'de değilmişim gibi bir huzur kaplıyor içimi.
Nefes alıyorum.

Hafif bir Fransız müziği çalınıyor kulağıma.
Playlisti istesem paylaşırlar mı acaba diye düşünüyorum.

Siparişimi vermek için tezgahı incelerken tarçın kokusu yayılıyor içeriye.
Bir fotoğraf çekip paylaşıyorum.




Bir iki satır bir şey okuyorum.
Birkaç altı çizili satır daha ekliyorum hayatıma.

Bir çift giriyor kapıdan.
Çok beğenmiştim, eşimi de getirmek istedim, diyor kadın.
Yalnız değilmişim diye geçiyor içimden.
Bonapple'ın sahibi gülümsüyor.
Eşime mesaj atıyorum.





İçimdeki kıpırdanışları dinliyorum. Bir şeylere açılmak, bir yerlere koşmak, dünyayı kavramak istiyorum. Dünyanın bize yaşatılandan, öğretilenden daha başka olduğunu seziyorum.
Tezer ÖZLÜ