Elog 1


Son yıllarda blog-blogger, vlog-vlogger gibi kalıplarla sık karşılaşıyoruz.
Ama elog-elogger duymadınız değil mi?
İşte o benim!
Dünyada ilk ve tek olarak elifinhikayesi.blogspot.com da :)

Bir hafta boyunca neler yapmışım, neler beni mutlu etmiş kısa kısa onları paylaşmak istiyorum elog'lar altında.

Ve başlatıyorum;

Stresli bir süreci atlatıp bir haftalık çalışma serüvenimizi bitirdik çok şükür.
Clutch kullanmak kalp Elif demek istiyorum.
Birde ponponlar kalp Elif.
Sahi birde renkler kalp Elif. :)





Pazartesileri erken kalkmayı seviyorum.
Eğer erken kalkarsam haftaya güzel başlıyorum çünkü.
Şöyle güzel bir kahve içebilmek için geç kalmışsam 'pazartesi sendromu = Elif' oluveriyor.



1 Mart benim doğum günümdü! :)


Çok güzel hediyeler aldım o gün.
Ve aldığım bu keklere de hala kıyamıyorum!



Gitme isteğinin geldiği anlardan birini kahve ile dindirmeye çalıştım yine.
Birde çok başım ağrıyor şu sıralar.
Bir iki satır okuyup hayal kurmak da arıyorum çareyi.




Salatalar var sahi birde.
Aslında bir süre önce kilo vermem gerektiği düşüncesi ile başlamıştım salata tercihe etmeye.
Ama salata artık canımın çektiği bir şey haline geldi.



Öyle ki akşamları da evde hazırlıyoruz.
Hem çabucak hazırlanıyor, hem lezzetli, hem de sağlıklı.
Daha ne isteriz.
Bu arada 'Sade' yi çokça tavsiye ediyorum.
Yaşam felsefesi olarak 'arınmak' istediğim her şeye dair cesaret verdi bana.




Birde misafir ağırladım hafta sonu.
Evlendiğimden beri hazırlamayı en sevdiğim sofralar kahvaltı sofraları zaten.
Birde tuzlu kek denedim bunun için.
Çok da beğenildi, çok sevindim.



Ne de çok kahve içer oldum.
Önceden 3 ü bir aradadan başka kahve bilmezken ve şekersiz içemezken, şu sıralar kahve üzerine şiirler yazacağım neredeyse.
Bir mısrası hazır bile.
'Kahve güzel şey, umutlu şey'
Bir başka şiirden araklamalar mı içeriyor emin olamadım :)




İlk elog'umun sonuna gelmişken çok sevdiğimi belirtmek isterim :)