Delibal

Kış gelince yapılabilecekler de kısıtlı oluyor haliyle.
Bu sırada imdadımıza elbette vizyona ardı ardına giren filmler yetişiyor.
Geçen hafta Düğün Dernek 2'ye gitmiştik.
Bu hafta ise Delibal'a gittik.


Bir Medcezir fanı olarak Çağatay Ulusoy'u elbette izlemiştim.
Ama sanıyorum ki Serenay Sarıkaya'yı çok beğenmemden dolayı Ulusoy'a pek odaklanmamışım ben :)
Sen baya baya oyuncuymuşsun arkadaş oldum filmi izlerken.
Barış rolü ile aldı götürdü bizi.
Hatta ve hatta bence patlaması diyebilirim.
Kah afacan bir Delibal kah psikopat bir Delibal oluveriyor film içerisinde.
Ve hiç beklemediğim kadar hakkını veriyor.

Leyla Lydia Tuğutlu'yu ise çok sevdiğim Kiralık Aşk'tan tanıyorum.
Ama ara bozan bir eski sevgili rolü olduğundan pek hazetmezdim kendilerinden :)
Füsun rolüne çok yakışmıştı.
Artık onu daha çok ekranda ve beyaz perde de göreceğimizi hissettim izleyince.


Spoiler vermemek için zor tutuyorum kendimi şuan :)
Ama sadece şunu belirtmeliyim ki; bir paket selpak alın yanınıza siz.
Ne olur ne olmaz :)
Salonda rahat rahat ağlayamayınca otoparkta 'yanımdaki araba neden buraya park etmiş ühühhhhüüüü' diyordum en son :)

Çağatay Ulusoy birde şarkı seslendirmiş film için.
İki gündür başa sarıp sarıp dinliyorum.
Siz de dinleyin diye de buraya bırakıyorum;



Resimler alıntıdır.