Bebek mavisi her yerde!



Kahvaltı her daim en sevdiğim öğün..

Şöyle uzun uzuuunn, bol muhabbetli kahvaltılar yapmayı kim istemez ki? :)

Bu nedenle hafta sonu kahvaltıları hep özeldir, hep önemlidir benim için.

Ve tabii ki benden dolayı da eşim için :)

İşte böyle bir pazar günü oturduk masamıza;





İlk evlendiğimiz günleri hatırlıyorum da eşim ne kadar garipsemişti süslü sofralarımı :)
Gel zaman git zaman, şimdi ise eğer hazırlamazsam garip hissediyor kendini :)
Hatta çoğu zaman birlikte yön veriyoruz tabakların yerine, sofranın rengine!


Çok şükür!





Birazda soframdan bahsedelim :)

Tabaklarım English Home'dan, çatal bıçak takımlarım ise Hisar.
Amerikan servislikleri ise söylememe gerek yok sanıyorum ki :)
Peçetelerim Kipa.
Kipa, düz renkli peçete konusunda oldukça geniş bir yelpaze sunuyor.
İhtiyacınız varsa muhakkak uğrayın.
Minik tabaklarım ise Kıbrıs'tan :)
Valizin içinde kırılırlar dökülürler tehlikesine rağmen almıştım onları :)
Ekmeklik ise Bernardo.
Normalde Bernardo'dan aldığımda içinde pembe renkli bir bezi vardı.
Ama ben o bezli haliyle ancak iki üç sefer kullanmışımdır :)
Çay bardaklarım paşabahçe.
En ince belli, en sadesinden :)


Gözleme çok severiz!
Yufkası şuradan dermişim :) :) :)


Bu arada ekmekliğin içinde Uno'nun kuruvasanları var.
Aldık bir kere ama, asla ve asla tavsiye etmiyorum.
Lezzet yok bence.
Kuruvasan dediğin çıtır çıtır hamurlu olur.
Paris'de yedim, oradan biliyorum :Pp
Hayal et Elif! 
Hayal edince olur, bilirsin!
 
:)